Кошик
30 відгуків
Німецькі диски та шини
+380 (93) 170-29-19
Додати відгук

Відмінності між репліками і оригінальними дисками

Відмінності між репліками і оригінальними дисками

Заводські диски (OEM) проти репліки: міфи і правда!
 
OEM (англ. Original Equipment Manufacturer) — абревіатура, яка використовується в автомобільній промисловості. OEM відноситься до будь-якої частини, включаючи диски, які можуть бути встановлені на транспортному засобі, коли він поставляється із заводу. Диски, які не є OEM називають неоригінальні, а також післяпродажні (aftermarket) або будь-яким іншим терміном, який означає, що колеса спочатку не були встановлені на транспортному засобі.
OEM виробник - це завод виробник оригінальних запчастин, що поставляються на конвеєр за замовленням виробників автомобілів.
 
Напевно, ви бачили багато продавців пропонують, здавалося б, неймовірні ціни на те, що вони називають "OEM стиль", "репліка" або "точна копія" колісних дисків "репродукція", "імітація", "стилізація"... Вони навіть заходять так далеко, що стверджують, що ці колеса виготовлені з OEM специфікації і на заводі по виробництву OEM. Є кілька міфів, нижче, які ми збираємося розвіяти, так що ви прийняли ваше рішення про покупку дисків усвідомлено.
При виробництві диска на заводі, основними завданнями виробника, є наступні:
 
1. жорсткість перед нерівностями дорожнього покриття (вибоїнах і т. д.).
2. захист від дорожніх солей, кислот автомийки, хімікатів і т. д.
3. міцність для того, щоб звести до мінімуму претензії щодо гарантії та / або повернення.
4. вантажопідйомність тобто здатність витримати вагу автомобіля, вантаж і його пасажирів з величезним запасом надійності.
5. надійне кріплення для забезпечення роботи підвіски і гальмівної системи без вібрацій, у відповідності з проектними характеристиками.
 
Вони проходять мільйони кілометрів випробувань, а також мільйони доларів витрачаються на дослідження і розробки, щоб переконатися, що диск витримає навантаження від щоденної експлуатації і складних дорожніх / погодних умов.
 
Для порівняння, коли роблять диски репліки:
 
1. забезпечити найнижчу вартість виробництва наскільки це можливо (використовуючи дешеві методи виробництва і матеріали, які тільки існують).
2. відповідати широкому переліку моделей, під які вони не були спочатку спроектовані (шляхом зміни вильоту, ширини диска, між болтових отворів і т. д.).
 
Більшість з цих коліс проводиться без будь-яких досліджень і розробок, елементарно, щоб мінімізувати виробничі витрати, а також тому, що виробники просто не мають грошей на здійснення таких досліджень.
 
Міф: диски репліка такі ж міцні, як заводські оригінальні диски.
 
Правда: диски репліка виробляються з використанням самих дешевих доступних способів виготовлення (гравітаційне лиття). Це коли розплавлений алюміній просто заливають у форму і дають охолонути. Цей метод дозволяє отримати диск, який має меншу щільність алюмінію, так як ніякого тиску не застосовується (більшість заводських дисків виробляються з використанням так званого методу лиття під низьким тиском). Так, що це дійсно означає, що у дисків реплік набагато більше шансів отримати вм'ятину або тріщину, так як вони зроблені з набагато більш пористого і слабкого матеріалу. Ми бачили як це трапляється знову і знову.
 
Міф: диски репліка ідентичні оригінальними заводським дисків.
 
Правда: диски репліки завжди будуть трохи відрізнятися від оригінальних дисків. Коли репліка зроблена, вона зроблена методом копіювання дизайну оригінального диска, шляхом створення іншої форми. Завжди є різниця т. к. форму диска дуже дорого зробити точною ($ 25 000 +). Ви помітите невеликі відмінності на лицьовій стороні, і суттєві відмінності на тильній. Все це не тільки тому, що форми дисків виконані найдешевшим способом яким тільки можна, але й тому, що це практично неможливо скопіювати дизайн оригінальної форми, не маючи супер дорогого обладнання. Крім того, якщо диск зроблений точно так само, як оригінал, виробник ризикує, що йому буде пред'явлено позов.

Міф: диски репліка виготовлені на тому ж заводі, де виготовлені заводські диски.
 
Правда: це досить очевидно, що наведене вище твердження може вводити в оману. Невже ви думаєте, що VAG дозволить заводу, проводить диски для нього робити такі ж диски для кого-то ще? Виробник дисків, який робить мільйони дисків на рік для виробника автомобілів, не буде ризикувати своїм бізнесом заради невеликої компанії, що виробляє диски сотнями або тисячами. Але крім цього, вони також стикаються з ризиком судового переслідування з боку виробника, який володіє правами на дизайн цього диска.
 
Міф: диски репліка мають такий же термін служби як заводські диски.
 
Правда: заводські диски піддаються одним з найсуворіших дорожніх випробувань перевірки того, що вони витримають сотні тисяч миль таких тортур як вибоїни і подібне. Вони проходять також через так званий тест сольового туману і багато інші тести, щоб переконатися, що покриття буде стійким перед дорожньою сіллю, хімікатами та іншими реагентами. Всі ці тести дуже дорогі і практично жоден виробник репліки не робить жодного з них. Покриття на дисках репліка, як правило, з найбільш дешевих матеріалів і випробування не проводяться взагалі, таким чином вони можуть бути зроблені як можна дешевше.
 
Міф: диски репліка мають таку ж вагу як заводські диски.
 
Істина: заводи виробники дисків мають багаторічний досвід виробництва в тому числі отриманий з автоспорту, мають доступ до запатентованим технологіям полегшеної конструкції диска з збереженням його жорсткості, а також свої власні секрети складного складу металу для легкосплавних дисків (алюміній, титан, магній та ін). Крім того ОЕМ заводи мають науково-технічні ресурси для проведення досліджень з метою поліпшення властивостей та характеристик з'єднань металів, моделювання умов екстремальних навантажень виникають при експлуатації і використовують загальноприйняті стандарти оптимізації ваги диска за допомогою аналізу FEM з урахуванням його призначення і характеристики максимального навантаження в кг. Виробники реплік використовують у виробництві алюмінієвий сплав, вага диска знижують шляхом зменшення товщини спиць і полиці, жорсткість диска не вимірюється і не контролюється, у більшості випадків вона не відповідає вимогам, регламентованим автовиробниками. Вага диска репліки на 20-40% більше ніж оригінального.
 
Міф: диски репліка будуть відповідати вашому автомобілю так само добре, як заводські диски.
 
Істина: ще раз, це випливає з виробництва диска як можна дешевше. Ми бачили багато дисків реплік, які мають не круглу форму, прямо діставши їх з коробки. Вони викликають більшість вібрації на транспортному засобі або труть про стійки і елементи гальмівної системи, оскільки жодної примірки і тестування не вироблено, перш ніж вони були зроблені. Це навіть не питання викликають диски репліка вібрацію від отриманої вм'ятини, як згадувалося вище.
 
У підсумку: з багатьох причин, деякі з яких перераховані вище, оригінальні заводські диски є більш довговічними, міцними і краще виконують свої функції на вашому автомобілі. Будь ласка, майте все це на увазі при прийнятті рішення про покупку.
Якщо ви хочете поліпшити зовнішній вигляд і експлуатаційні характеристики автомобіля, то це можна зробити за допомогою оригінальних дисків від більш дорогих моделей і комплектацій Вашої машини, які випущені заводом виробником або за допомогою дисків, які пропонують професійні тюнінг ательє! Але ні в якому разі не можна отримати позитивний ефект від установки дешевих дисків реплік, сумнівної якості. Це не безпечно!
Ось приклад купівлі дисків реплік на Мерседес і це ще не самий сумний фінал. (відео)

Опубліковано на сайті інтернет-магазину дисків та шин

"German Wheels / Німецькі Колеса"

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner